61 saat

Merhabalar kolay gelsin.

Ne oluyor burada. İlk İndeksi yedik vay canına hayırlısı olun ne diyelim. Ama hangi site hangi indeksi :)

Yüzlerce blogspot site açtık. Bu da neydi böyle ya hepsine bu yazıyı otomatik olarak gidecek. Siz bu yazıyı sadece bu siteye yazdığımı düşüneceksiniz ama değil Ankara'dan Bursa'ya  Kars'a Hakkari'ye Edirne'ye Samsuna Artvin'e Manisa'ya Hatay'a  Sinop'a Muğla'ya  İstanbul , İzmir, Adana, Kahraman Maraş' a Her yere bu yazılarımız gidecek. Olsun o kadar ne olacak.



Bu işler boş işler zaman isteyen işler 1500 $ program aldım. Söylemesi ayıptır. Süper bir program manyak bişe fuzuli bir şey  güzel bir şey değil almayın siz lan.61 saat olarak  bu arada bu siyah kalın yazılı olan yere sitelerin adresleri otomatik geliyor. Bu iş de düzel vallahi. Sevdim ben bu işi 61saat aha burada aynı şey olacak şimdi. Eğer kelime iki harfli ise 2 harfi ayrı ayrı gelecek. Bu Saat bak ilk kelimemiz geldi. İkinci kelime anahtar kelime gelecek hoppa 61 süper oldu. Güzel Oldu. Manyak oldu. Beğendim. Süper hoppa ben gider.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

61 saat sitemiz yayında

Ekrem Erdoğdu Başarılı HOca